1.1.05

凍到我 騰騰震啊~~~

有個新加坡學姊在電台兼職,今日拿了三片CD過來,都是promotion only的試聽版,其中一張是張學友的演唱會錄音,驚喜下.
一邊聽一邊慨歎,歌神真係歌神,已入化境,唱乜似乜,連女人歌他唱來一點都不覺突兀.即使哥哥唱的至少還有你,初聽都覺得怪怪地,始終都喜歡不起.
聽這樣的CD, 已經不是在聽歌,是在聽歌手.

凍死啦,手指不聽話,想寫甚麼都動作慢三分.係咁先囉.
新年快樂(一個希望而已啦).至於新年感慨,遲點再講啦.
今日是我的自由日第一天.游魂般走來走去,竟不知道多出來的四小時做麼好.

2 Comments:

Blogger chaco said...

>凍到我 騰騰震啊~~~

我我我都係啊~~~~

4:45 AM  
Blogger youse said...

齊凍, 齊凍 +_+

8:57 AM  

Post a Comment

<< Home